Wirtualny asystent – Oferta

Tworzenie i Edycja Dokumentów

Umowy, formularze, regulaminy, protokoły, referencje i inne dokumenty.

Przygotowywanie Prezentacji i Raportów

Zebranie oraz analiza materiału.
Prezentacja wizualna w Power Point, Prezi.
Raport w Excelu lub innym programie.

Analiza Rynku, Konkurencji, Dostawców

Wyszukanie oraz analiza danych w oparciu o wymagane parametry. Uporządkowanie bazy danych, ustawienie reguł, uruchomienie opcji filtrowania danych.

Tworzenie Bazy Klientów

Budowanie, rozwijanie oraz aktualizacja bazy obecnych i potencjalnych klientów w oparciu o wskazane parametry.

Mailing

Obsługa poczty mailowej. Przygotowanie szablonu wiadomości do klientów, udzielanie odpowiedzi w zakresie posiadanej wiedzy o firmie.

Prowadzenie Kalendarza

Zarządzanie kalendarzem, powiadomienia dotyczące spotkań, ważnych wydarzeń oraz specjalnych okazji. Nie umknie Ci żadne spotkanie, będziesz miał kontrolę nad branżowymi eventami i zawsze będziesz pamiętał o rocznicy lub urodzinach bliskiej osoby.

Obsługa faktur

Odbieranie, wysyłanie, wystawianie faktur, przygotowywanie i wysyłanie piku JPK.

Planowanie i Organizacja Podróży oraz Spotkań Służbowych

Rezerwacja biletów, noclegu, wypożyczenie samochodu, lub zaplanowanie atrakcji w czasie wolnym. Organizacja spotkania, imprezy firmowej, szkolenia albo rezerwacja stolika w restauracji.

Ofertowanie i Kosztorysowanie

Przygotowywanie ofert i kosztorysów dla działalności usługowo-handlowych. Informowanie o nadchodzących przetargach i konkursach.