[ENGLISH VERSION BELOW]

Przykładowe zadania oferowane przez wirtualnego asystenta

  1. ORGANIZACJA LOGISTYKI I NEGOCJOWANIE CEN
    – podróże (prom, samolot);
    – noclegi (hotele);
    – pomoc drogowa (euro assistance);
    – ośrodki wypoczynkowe na przygotowanie do sezonu i urlop;
    – formalności związane z podróżami.
  2. WINDYKACJA – kontakt z dłużnikami celem uregulowania nieopłaconych faktur.
  3. OPIEKA PRAWNA
    – analiza i wsparcie w sprawach regulaminowych i antydopingowych;,
    – analiza umów;
    – wsparcie w negocjacjach.
  4. WSPARCIE SPECJALISTYCZNE:
    – wybór najlepszej oferty ubezpieczeniowej, opieki medycznej (chirurgia, ortopedia, kliniki rehabilitacyjne);
    – załatwianie spraw urzędowych;
    – tłumaczenia (polski, angielski, rosyjski, francuski, niemiecki);
  5. DZIAŁANIA MARKETINGOWE
    – prowadzenie profilu na facebooku / instagram / twitter;
    – administrowanie stroną www;
    – opieka medialna.
  6. WSPARCIE ADMINISTRACYJNE:
    – przygotowanie dokumentów;
    – wyszukiwanie informacji w Internecie;
    – wykonywanie prezentacji, raportów;
    – analiza dostawców;
    – prowadzenie kalendarza;
    – obsługa faktur.
  7. KONTAKT W TWOIM IMIENIU
  8. ZADANIA SZYTE NA MIARĘ – jeśli potrzebujesz czegoś co nie wymieniłem powyżej napisz, chętnie dobiorę usługę idealnie pasującą do Twoich potrzeb.

Oferujemy elastyczną współpracę dostosowaną do indywidualnych potrzeb zawodników i ich teamów. Zapraszamy do kontaktu pod adresem email asystentzdalny@gmail.com lub numerem telefonu + 48 517937477.

ENGLISH VERSION

  1. LOGISTICS ORGANIZATION & PRICE NEGOTIATIONS
    – travel (ferry, plane);
    – accommodation (hotels);
    – roadside assistance (euro assistance);
    – holiday resorts for preparation for the season and vacation;
    – travel-related formalities.
  2. DEBT COLLECTION – contact with debtors to settle unpaid invoices.
  3. LEGAL AID
    – analysis and support in regulatory and anti-doping matters;
    – contract analysis;
    – support in negotiations.
  4. SPECIALIST SUPPORT:
    – selecting of the best insurance offer, medical care (surgery, orthopedics, rehabilitation clinics);
    – dealing with official matters;
    – translations (Polish, English, Russian, French, German).
  5. MARKETING ACTIVITIES
    – managing social media profiles (facebook / instagram / twitter);
    – website administration;
    – media support.
  6. ADMINISTRATIVE SUPPORT:
    – preparation of documents;
    – searching for information on the Internet;
    – making presentations, reports;
    – supplier analysis;
    – keeping a calendar;
    – invoice handling.
  7. CONTACT ON YOUR BEHALF
  8. CUSTOMISED SOLUTIONS – if you need something that is not listed above, write us. We would be happy to choose a service that perfectly suits your needs.

We offer flexible customized cooperation for riders and their teams. Contact us via email asystentzdalny@gmail.com or phone number + 48 517937477.